Рекламен текстил - печат на плат и брандиране на дрехи
Всеки има поне една тениска с отпечатана щампа. Много често попадаме и на рекламни кърпи, дрешки или други предмети, върху които логото на някоя фирма е гордо брандирано. Освен полезни, тези материали са и добра реклама, както и фирмен подарък. Печатите върху плат преди години се правеха с различна технология, но днес вече се използва така наречената сублимация, която не позволява тяхното изтриване от плата.
Рекламен текстил
Сублимацията представлява изпаряването на дадено твърдо вещество и след това връщането му в твърдо състояние отново. Тази техника се използва и за печатането на различни щампи или цели десени върху парчета плат.
Сублимацията има някои особености, които колкото са от полза, толкова и не са, ако студиото, където ви щамповат плата не са с достатъчно опит. Едно от най-важните неща, които трябва да знаете е, че когато се сублимира една тениска или друг плат, щампата не се отпечатва отгоре, а прониква в тъканта. Това означава, че тя не може да бъде изтрита, изпрана, изтъркана или по какъвто и начин премахната. Тоест, колкото и да носите една тениска или дреха и да ги перете често, това няма да повлияе на качеството на отпечатания десен.
Естествено, когато нашите специалисти по рекламен текстил изготвят сублимацията на тениската или на избраната дрешка, която сте решили да брандирате, процесът е необратим. Не може и да се коригира. Може, единствено, да се повтори, за да стане по-ярък, наситен цвят, но трябва да се направи от някой с много опит, за да съвпаднат линиите.
Печатането върху плат може да стане само върху изкуствени материи.
За съжаление, памукът не позволява сублимиране на щампа върху него, заради това и на чисто памучни платове принтирането на десени с този метод не е възможно.
Самото принтиране на рекламен текстил се случва с помощта на мастилено струен принтер, специална хартия, специални бои и термопреса. Това е преса, която поддържа висока температура, за да може да се отпечата изображението върху плата от хартията. Като предварително първо с помощта на принтера сме го отпечатали върху хартията. Тук, тънкият момент е да се напаснат правилните цветове, защото и хартията и боите са много специални и цветовете не винаги са такива каквито изглеждат. Освен това, когато вече се притиска термопресата въпрос на опит е колко време и при каква температура трябва да се направи. Дебелината на плата е от съществено значение, както и вида на нагревателя, който се използва за процеса.
Брандирането на дрехи не е лесна задача, но със сигурност е много полезна. Много компании са го избрали, като вариант за да представят своите продукти или да изработят нещо уникално, като подарък за техните клиенти или служители. Освен това да измислиш моден печат и да го прибавиш към тениска, дреха, рокля или някакъв текстил изисква креативност и отдаденост. Един десен, лого или бранд представя дадена компания по всяко време и навсякъде, заради това е важно изработката да е качествена. Освен това изображенията в паметта на хората се запаметяват по-лесно отколкото имената, следователно вашето лого или бранд отпечатани добре върху някоя дреха ще са по-успешни за разпространяване на бранда.