Рекламни шалове
Шалът е изминал дълъг път на развитие от символ на женствеността, през функционалността му да държи топло, за да стигне до днес, когато е използван не само като аксесоар, ами и за рекламни цели. Шаловете могат да имат най-различни форми, могат да показват уникалност и стремеж за изпъкване или точно обратното - принадлежност към някоя група и асоциирането ѝ с нея.
Първо шалове са се носели в Древен Египет от кралица Нефертити, която носела един под огромното си бижу на врата. В Древен Рим пък мъжете ги носели за да се попиват при високите температури. Днес вече няма разделение между мъже и жени и всички носим шалове, без значение от пола. На изток пък шалове са се носели от военните за да показват ранга им. Има различни източници, които твърдят, че Наполеон е дарил на жена си шал и така тя започнала да колекционира такива, като днешната стойност на колекцията ѝ би била към £80,000.
Днес шаловете освен в модната индустрия, където между другото заемат много голяма част, имат участие и в рекламният свят.
Корпоративните дамски шалчета и фишута са елегантно допълнение към всяка една униформа. Дамските работни шалове са приятен начин да се покаже една установена вътрешнофирмена политика, която да служи за пример пред клиенти и партньори. Нещо подобно никога не остава незабелязано от човек, който би искал да инвестира в компанията ви или клиент, който използва услугите ви.
Корпоративните, или така наречените фирмени шалове, могат да са с цветовете на компанията, а могат и да изобразяват нейното лого или дори бранда.
Понякога корпоративните шалове са по-дълги и има място за цял принт с името на компанията по няколко пъти. Рекламните шалове освен за ежедневните униформи, могат да бъдат и добър фирмен подарък по поводи. Естествено, на тях логото може да е съвсем малко или изобщо да не присъства, а само цветовете на компанията да са същите. По този начин вашите служители ще могат да ги носят и извън офиса или магазина.
Материалите, от които изработваме рекламните, работни шалове могат да бъдат най-разнообразни. Клиентът сам си избира кой материал би бил най-подходящ, както и дизайна на щампата. Щампите се изработват чрез сублимация и са практически неизтриваеми.С пълноцветен печат може да се постигнат уникални дизайни, които да привличат погледа с елегантността си. Големината и дължината на шаловете също може да е различна, като се напасват най-подходящите размери спрямо предназначението им. Изобщо всеки фирмен шал е уникален, като модел и точно това е символ за уникалността и на компанията, която представя.
Любовта ни към шаловете едва ли ще утихне скоро. Особено днес когато вече технологиите ни позволяват да ги правим във всякакви форми и принтове няма причина, която да ни накара да махнем от гардероба си тези малки, колоритни аксесоари. Корпоративните шалчета освен прекрасен рекламен елемент, осигуряват комфорт, защита и са признак на скромност. Днес, под различни форми, шаловете намират място не само в дамския, но и в мъжкия гардероб. Както сами забелязвате разнообразието е огромно, точно заради това ви трябва и доверен партньор, който да ви ги изработи качествено, без да се притеснявате, че имиджа на фирмата ви ще пострада.